Bezpečnostní monitoring BCS
Společnost PROMA vyvinula v systému BCS na základě základních principů bezpečnosti v IS vlastní bezpečnostní monitoring. Jedná se zejména o tyto funkce logování:
- záznamy vstupů do jednotlivých aplikací (monitorování využívání systému)
- sledování doby přístupu jmenovitých uživatelů (zatěžování systému)
- ukládání informací o všech uživatelích při přihlášení do systému (včetně tzv. zástupců)
- záznamy, kdo a kdy pořídil jaký výstup (monitoring využití reportů)
- záznamy výběrových podmínek při zadávání sestav (které informace se získávaly)
- možnost předávat parametry do reportů s údaji „kým a kdy vytištěno“ (autorizace sestav)
Tyto možnosti společně s protokolováním změn v databázi pomáhají naplnit bezpečnostní požadavky mezinárodních norem (zejména ČSN ISO/IEC 15408 Informační technologie – Bezpečnostní techniky – Kritéria pro hodnocení bezpečnosti IT), jejichž cílem je čelit hrozbám v předpokládaném provozním prostředí.
Monitoring hovorů telefonní ústředny (MHTÚ)
Program MHTÚ hromadně zpracovává údaje, které jsou poskytovány podnikovou ústřednou. Detailně sleduje čas strávený telefonováním a telekomunikační výdaje spojené s projekty, zakázkami, marketingovými akcemi apod., a to ve skupinách, které si sami zvolíte. Kromě daleko přesnějšího měření těchto hodnot nebudete muset platit za služby výpisů hovorů.
Funkce:
- tarifikovaní odchozích hovorů
- sledování příchozích hovorů
- možnost přiřazení telefonních čísel ke skupinám
-
vyhodnocování globální i podle nejrůznějších kritérií:
- provolané částky, čas telefonování
- jednotlivé klapky, osobní čísla, skupiny
- zvolené období
- různé kombinace předchozích
- předdefinované výstupní sestavy (připraveny pro tisk)
- možnost tvorby vlastních sestav
- srovnání s jinými tarify
Software:
- databáze MS SQL, možnost MS ACCESS databáze, případně jiné datové prostředí
- struktura klient-server, server jako IIS služba, klient libovolný internetový prohlížeč