více než softwarová řešení

Produkty a řešení


Proč naše produkty:

  • Chcete snížit náklady a získat nové zákazníky?
  • Nestačí Vám již pouze tradice a zkušenost?
  • Máte problémy analyzovat chyby?
  • Chcete měnit procesy, ale stávající systém Vám to neumožňuje?
  • Chcete nejen zajistit legislativní změny, ale získat i nové vlastnosti informačního systému (internet, elektronická fakturace, bankovnictví, výkaznictví, manažerské nástroje … )
  • Máte starosti se zabezpečením svých dat a chtěli byste přejít na nové technologie (Windows, SQL)

Máme řešení:

  • Řízení podle cílů (Management by Objectives) -  efektivní forma fungování našich produktů
  • Procesní řízení (Process Management) - nalezení slabých míst existujících procesů
  • Optimalizace základních obchodních a zakázkových činností (SRM, CRM)
  • Redefinice a nové řízení podpůrných procesů, zachycení všech procesů ekonomických a evidenčních činností včetně
  • DMS – Document management system
  • Nalezení a následné měření sady klíčových ekonomických ukazatelů efektivity a výkonu (KPI – Key Performance Indicator)
  • Nové manažerské nástroje (možnost definování v BCS)

Nosný produkt BCS (Business Control System) se řadí už teď k systémům, které v oblasti zpracování podnikových informací má data dokonale strukturovaná, integrovaná s vlastním dokumentačním systémem DMS a chráněná v zabezpečených databázích.  To vše proto:

  • aby byly informace průkazné, rychle vyhledatelné a napomáhaly řízení procesů (může nás napadnout vidět u všech evidencí oskenované originály, abychom se k nim rychleji vyjadřovali, nemuseli je hledat po kancelářích, přílohy odesílaly mailem…)
  • abychom z dat zajistili výstupy potřebné pro naše analýzy a rozhodnutí (kromě generování výkazů a reportů je dnes zapotřebí automaticky spouštět různé dávky přenosů dat, umět filtrovat a řadit údaje prakticky podle libovolných kritérií, provádět nad nimi výpočty, které budou rozhodovat o významných krocích v řízení podniků, pracovat s ukazatelovým systémem včasného varování apod.)
  • aby byly informace dostupné těm, kdo je potřebují (nezbytný systém oprávnění)
  • aby data byla chráněna před těmi, kdo by je mohly zneužít (klid uživatele – „nechci, tedy ani nemůžu“) a aby bylo zjistitelné, pokud se něco přihodí, proč se tak stalo